astridenthierry.reismee.nl

Bangkok

Lieve allemaal, zoals Trudie al zij: de reis is veilig begonnen. We zijn keurig op tijd geland en toen eens niet direct de taxi naar ons guesthoude genomen maar gewoon keurig met de city trein.een half uurtje kostte ons samen 2, 00 euro dus dat past mooi in ons budget. Zoals de meesten weten slapen we onze eerste nachten in een guesthouse. Een 2 persoonskamer kost 7,00 euri en daar hoop je dan ook iets voor te krijgen. We krijgen een schone kamer en schone vloer, echter geen lakens, handdoeken en wc papier op het toilet. Wat ben ik blij met onze aankopen in de backpackers winkel en mijn practische Thierry die vanuit Nederland al wc papier had meegenomen. Ons eerste nachtje dus al doorgebracht met ons eigen linnen slaapzakje en onze lichtgewicht backpackers handdoekje. Wellkom in de backpackers wereld! Vandaag meteen ons het eerste oor laten aannaaien ( stom, stom, stom, gaat ons niet weer gebeuren). Het leek ons lekker om op een longtailboot Bangkok te bekijken, voordat we het goed en wel wisten hadden ze ons de boot ingezet en waren we 25,00 euro armer. (hadden we toch een luxere hoterlkamer voor kunnen boeken). Wat verder nog rest te melden: het eten!!! Op alle hoeken van de straat staan eettentjes waar oude vrouwtjes rijst, mie kip en varkensvlees bereiden. Herma: waarschijnlijk niets voor jou maar wij genieten hier volop van! Liefs Thier en As.

ard, martin en cor

Zijn de bedden 'astrid & thierry' bestendig? Ik zwaai dinsdag nacht wel ff vanuit het vliegtuig. Het weer hier is guur en niks an. Veel plezier en geniet ervan samen!

Merita

Ha snoepjes, wat leuk dat wij jullie kunnen volgen! En look out: tot op de 4m2. Via zoek my ipad(we misbruiken nl jullie inlogcode) zijn jullie zeer exact te traceren!dus vrolijk kijken als je uit het raam kijkt Thierry en geen bordelen bezoeken (met je IPad). De wereldkaart is inmiddels gekocht en morgen mag sinterklaas het eerste stipje zetten. Veel liefs van ons allemaal, Merita

Anne-Marie

Hé Assie en Thierry,
Welkom in de wondere wereld van het back packen!
Fijn dat jullie een goede vlucht hadden en nu veel plezier en veel "wats" bezoeken en ook een echte Thaise massage moet je niet missen.

Groetjes Anne
PS we hebben gewoon gewonnen zonder jou!

ellen van den Anker

Lieve As en Thier

Veilig aan de overkant, das goed nieuws!!!! Geniet ze en ik ga jullie volgen, Wel gewonnen maar jou ook gemist!!!

Ellen xxx

Assie

He el, wil je me even jou email mailen?

Lilian

Dag Backpackers, 7 euri voor een kamer, ik heb er nu al zin om te slapen ha, ha! Mooi dat jullie dit ondernemen en fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet van de lekkere loempia's en van elkaar natuurlijk :-)

Trees

heb ben jullie ook pakjes avond daar,met kikkerbilletjes of zo.Bij Sabine is alles nog rustig.Veel plezier en groetjes en tot hoors

Bertine Pruim

Hallo,

Via Bertine heb ik jullie site gekregen. Leuk om te lezen hoet het met jullie gaat.
Geniet ervan!

Groetjes, Bertine

Nathalie

Hoi Astrid en Thierry,

Ik ben de collega van Herma en lees ook lekker mee. Kan ik Herma moreel ondersteunen het komende jaar. Heel veel plezier op jullie reis.

Groeten,
Nathalie

jan en imelda

hey buurman en buurvrouw,
licht bij jullie brandde nog in de woning dit hebben we even uit gedaan.
en we hebben de post uit de brievenbus gehaald en in de hal gelegd.
wanneer zijn jullie terug .................
als het lang duurt geven we de planten ook nog water.
groeten van de familie bosch.

ellen van den Anker

He Ass
Mijn email ellen@vdanker.eu. Al kakkerlakken gezien??

Ellen xxxx