astridenthierry.reismee.nl

Afbouwen, afscheid nemen en inpakken

Vandaag mijn eerste vrije dagje mogen beleven na een gezellig afscheid van mijn lieve collega's in Wilp. Deze vrije dag valt nog niet in de categorie relaxed en ontspannen want ik ben alleen nog maar bezig gweest met uitpakken, inpakken, weggooien en adreswijzigingen doorgeven.. Vanavond ga ik heerlijk op stap met de meiden van de handbal en morgen beleef ik quality time met mama. Nog iets meer dan een week en dan mogen we echt weg...heerlijk naar de zon (en de overstroming) in Bangkok.

Reacties

Reacties

Mo

Dag lieverd,

Geniet nog even van het koude Holland en gaat heen!!

Dikke zoen,
Mo

Erik

Hoi collega,

Ik ga je missen, maar dat wist je al.
Succes met de laatste voorbereidingen en dan lekker genieten
Gr.
Erik

Rein

Hoi Astrid,

Helaas heb ik je niet meer gezien vanwege mijn vakantie.
Ik zal je missen, zeker je humor.
Ga lekker genieten.

Groetjes,
Rein.

Jentske

Heej maatje,

Toch raar, tegen mezelf praten als ik het terrein af rijd, maar ja, nog 24 plaatsingsoverleggen..... hahaha
Succes met verhuizen.

kus Jentske

jan.imelda@hetnet.nl

waar zitten jullie nu en is het daar mooi weer
gr jan en imelda

Lilian

Mooi om te lezen 'dan mogen we echt weg'!! De 'weg' voor het vertrek is al mooi!! Geniet er goed van en ontdek al het moois van de wereld!
Groet Liel

Herma

Ik heb nu al zin aan 1 december 2012, kan ik een spandoekje trekken uit de automaat op Schiphol !

Jet

Goede reis morgen en alle dagen erna!
Geniet van al het moois!
Groet, Jet

trudie

Hoi As en Ther, hoorde van de moeder dat jullie veilig zijn aangekomen in Bangkok. Mooi zo: het grote avontuur is goed begonnen. En nu is het wachten op jullie verhalen. Dikke kus.

anton en thecla

He astrid en Thierry.
Hier nog even een verlaat berichtje vanuit een nat en koud nederland. Heeeeeel veeeeel plezier, avontuur op jullie wereld reis. We volgen jullie.
Kusss.

Hoi Lieve mensen

Jullie zijn "veilig" begonnen lezen wij met plezier. De verschillen zijn duidelijk in eerste aanleg zojuist zijn wij een OOR aangenaaid in de super, het boodschappenlijstje pinmatig behandeld en koste ons 120 Euro, dat zijn 60 overnachtingen in het linnenzakje, hier staat op elke hoek een flitspaal i.p.v een beetje eten. maar gelukkig hebben wij hier regen. dikke kus saam

Herma

Ben erg benieuwd naar 'Hoi Lieve Mensen', wie zijn jullie?

Johan en Joska

Hoi Herma,
weten nog niet zo goed hoe het werkt. hahaha solly.

Babet

Is het leuk in taailand
Groetjes babet

hr.gerardus

ik probeer jullie ook te volgen.veel plezier en kiek oet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!